Tuesday, December 30, 2008

AkU kesunyian..


sebelum aku tulis ni aku nak ucapkan terima kasih kepada sesapa yg telah menjadi kwn aku..
bkn bermaksud aku ada kwn aku sunyi tapi aku perlukan seseorg utk menjaga n syg kat aku..
dah byk aku cuba tackle pompuan..susah nak cari teman hidup yg sempurna utk aku..aku xnak pisang berbuah dua kali kerana mcm2 dugaan yg telah aku tempuhi semenjak aku hidup...dulu aku pernah couple ngan sorang bdk pompuan ni..biarla aku bgtau huruf awl namanye saja..bermula ngan 'A'...dulu kitaorg time sekolah rendah pernah couple..aku x nafikan dulu masa skola rendah aku mmg playboy..walaupun aku masih bdk skola rendah tapi aku rasa diri aku mcm dah dewasa masa tu...bila aku masuk ke skola menengah aku telah lost contact ngan si 'A' tu..tapi x mcm mana masa aku form 4 aku dpt yg dia berskolah belakang skola aku..aku pun mengambil kesempatan utk tackle dia blk..dia mmg perfect bg aku..dan aku amat bahagia apabila aku dpt couple ngan dia blk...aku telah jaga dia dgn penuh kesabaran..yelakan,dia tu muda dua dari aku..so,perangai dia masih ada budak2 lg..tapi aku sabar..walaupun dia tiap kali buat silap aku x pernah mrh dia..aku sanggup korbankan masa aku utk bersama ngan dia kerana aku terlalu syg kat dia..aku pernah terfikir yg jodoh aku ngan dia akan sampai ke jinjang pelamin..tapi syg..masa aku form 5 dan nak dkt SPM,dia telah msg aku utk berpisah ngan aku..tanpa apa2 sbb tiba2 saja dia nak berpisah ngan aku..aku sedih gile time...aku x dpt menahan air mata aku..kenapa tiba2 dia tinggalkan aku??aku ada buat salah kat dia ke???
sume tu dia xnak jwb..dia juz jwb yg dia nak fokus pada study..ok,aku rela lpskan dia kerana dia bg alasan mcm tu..tapi aku masih x puas hati ngan alasan dia..selepas dua mggu baru aku dpt tau yg dia ada lelaki lain...sanggup dia tipu aku mcm ni...!!abis result SPM aku lingkup time tu...
aku mmg dah kurang kepercayaan pada pompuan skang..aku xtau kenapa..disbbkan insiden itu aku telah jadi mcm ni..mungkin ini satu bala utk aku supaya aku sedar yg aku selama ni selalu sgt mainkan perasaan wanita...

3 comments:

  1. ayooo jiwang karatnye kau..

    anyway bgus gak ko lepaskan...

    ReplyDelete
  2. Hmm...aku fhm prasaan ko amir...
    Tapikan...aku rasa 'life goes on'..
    One day u'll meet someone better or I can say 'BEST'!
    U still have ur friends rite...
    Ape2 pun amir...study first..
    Set ur own vision for the future..
    Tak yah pikir sgt psl CINTA ni...
    CINTA datang dan pergi...
    Ko belajar rajin-rajin...
    Aku support ko...
    Kwn2 ko smua support ko...
    Ti esok, bila dah berjaya...
    Ko dpt kerja yg bagus, duit banyak, kete besar, rumah besar....
    Insya Allah...Allah itu Maha Adil..
    Ko akan dapat yang terbaik...
    Banyakkan berdoa...
    Aku hanyalah insan biasa yang menasihati kau sebagai seorang kawan...
    Ko tak setuju...what can I say..up to u..hehe.
    Senyum selalu....=)

    ReplyDelete
  3. hurm, nape la lebih kurang cm cite aku.
    tp, part yg percaya tu, aku masih lagi percaya pada lelaki. hurm. yeah, life goes on.

    ReplyDelete